Pages

05 March 2010

m3ny3rtai CoNtesT @ Belina2u



ak sbg pengguna produk kecantikan Belina yg bangga dengan ke'effectiveness' English Rose n Charmaine,telah dgn senang ati ye join contest yg diadakan @ Belina2u.

belina2u.blogspot.com

Pertandingan nie senang ja...peserta kena tulis testi yg paling kreatif ttg produk Belina.

Testi yg ak antar ialah seperti berikut~


"salam...saya merupakan pengguna baru Belina.baru je guna Belina awal bulan 2.baru sebulan lebih pakai,dah nampak effect dia.dulu kulit muka saya ada liang roma sederhana besar,berminyak di zon T n warna kulit x sekata,sebelah yg pakai tudung cerah sikit dari bahagian yang terdedah. saya pakai Charmaine 3 kali sehari waktu siang.waktu malam saya tukar pkai English Rose pulak...mmg best sangat.kulit saya skrg jadi licin n x de white head.yg plg mengejutkan,parut demam campak kat muka pun semakin pudar.muka jadi licin termasuklah kat dagu.dulu kalau pegang dagu,rasa macam berbiji2 tp skrg nie alhamdulillah licin je dagu.kulit saya pun x berminyak lg kalau terdedah kat sunlight.yang paling saya suka dekat wangi sabun nie especially English Rose.kalau masuk bilik air mesti cium dulu amek bau before pakai.hikhik.lepas nie saya berhasrat nak try Egyptian Beauty sbb nak cerahkan muka n nk try Old Master jugak nak putihkan badan...insyaAllah~"

mana la tau kan bleh menang.kiki~tp mmg ak seronok sgt2 pkai sabun nie.lain dr yg lain.before nie pernah pkai sabun susu kambing tp brand laen,tp x dpt effect yg baik cm nie.mybe susu kambing kat New Zealand lagi berkualiti kot kan?
hehe...

pemenang akan diumumkan sekitar bulan April~
besday ak pon April,kalau menang,ia merupakan hadiah paling bermakna pd ak.hehe;D

No comments:

Followers