Pages

13 October 2010

kesiannya...

dia x mau pi convo la...huhu...convo dia 17oct nie...dia cakap malas nak pi convo,dah la mahal...lepas tue i cakap kat dia,"i teringin nak tgk u pakai jubah convo...".

tapi dia cakap,"x penting pon...asal dapat scroll ngan transcript sudah...nak mintak kerja bukan org nak tgk gambaq convo".

hurmmmm...apa2 ja la dia nie...tapi i rindu sgt kat dia...bila tanya dia kata tunggu saja bila dia ajak jumpa nanti.

harap2 x lambat la dia ajak i dating.x sabaq dah ok..(*_*)


6 comments:

Anonymous said...

waida, pujuk la dia p konvo.. sayang la kalau dia tak p, event ni bukan selalu..

iDa_MutHiaH said...

dah pujuk...tp mcm besa la klu tue yg dia kata,nk wat mcm mana..?hehe...

intan kan nie?:)

tsam_ismail said...

org laki mmg simple mnded cmtu kot.kita ni pkiaq p knvo amik leh amik gmbaq buat kenangan,mak ayh pn bangga hehe..btw kalau ruru jd tisam cm na agaknya.setahun lebih dah tisam xbalik msia ni,kira sethaun lbih jga dah x jmpa.haha larat dak

iDa_MutHiaH said...

hai tisam!=)

ha la mmg org laki mcm tue pon.x tau nk pujuk mcm mana dah nie..huhu

yaka tisam?lama betoi no...tp x pa la sbb jauh sbb tue x jumpa.nie dekat nak mampuih kentut pon bleh dgq tp x leh jumpa gak.haha

tisam x pa la balik nti kawen trus...hihi...bestnya^^

tsam_ismail said...

hehe tisam msa dok dekat pn xjmpa sgt.leh kira ngan jari kot berapa kali jmpa.haha.tudiaaa hahaha mai la no nnt.bg alamat umah blh antaq kad.kalau dak tisam tag kot fbook aci la no.takut xdan,tisam balik pn lewat hjung taun sgt dah hehe

iDa_MutHiaH said...

dah sent my address kt fb! thank u for comment! =)

Followers