Pages

10 November 2010

Jeles tapi sronok!!!

ada org tue,dah turun 7kg.gi gym tak ajak! rupanya ini la surprise yg dok rahsia x hengat tue.tak bleh jadi nie,aku pon kena tiru diet kak atiqah adnan.wakaka..

masa makan ari tue,patut la berkira sgt nak makan,minyak lah,ayam goreng tak masak lah..rupanya org nak jaga body..hisss...asyik tanya aku dia kurus ke tak! sampai cousins dia pon suruh aku jawab kurus,bagi puas ati dia tue.haha!


yg lawaknya,trick aku menjadi.kahkah..sebenarnya before nie aku ada cakap kat dia,nanti time nak cari baju kawen susah.sebab tak ada size (sebenarnya ada je..) hahah.tapi dia wat donno ja dia kata mana gumuk pon,ok apa.ada org lagi gemok ada je saiz.


tgk2 senyap2 tue dia ikut cakap aku.wakaka.siap wat surprise n suruh semua member dia jgn bocor rahsia lagi.tue la aku kata dia nie mmg unpredictable!


wah2 senang la aku nak diet sebab dah ada motibasi kan..haha..aku cakap nanti pas kawen,tak payah la nak masak sgt,sebab dua2 nak berdiet kan..lepas tue nak tau dia jwb apa??? 'lepas kawen nak makan banyak la sebab masa tue dah kurus'. hisss...ada ja modal dia nak pekena aku..hihiii...


aku skng nie dah masuk fasa bz! jadi nak kurangkan aktiviti meng'hapdet blog nie.tp nak ucapkan time kasih utk kamu yg baca entry nie..haha.

till then,see u next time! =D


p/s: sapa nak dapat fiber free?

cepat sebelum terlambat!

No comments:

Followers