Pages

12 December 2010

Reunion yang sgt happening! ^___^

ok! meh lupakan perkara yg sedih3...[abaikan entri di bawah]...sedih pon tak guna sebab,kalau menangis bagaiii bukannya esok dapat kawen kan? ;p


tadi kan,saya reunion dgn kawan2 sekolah rendah..kami sekolah kat Sekolah Kebangsaan Haji Hassan Itam :)  lama sangat tak jumpa.kalau jumpa pon,tak lama boleh borak2 kan...huhu...



 ok nie amalina..orang panggil cik am..dia nie bukan kawan saya,tapi kawan kepada kawan saya...kira kami baru berkenalan la..hihiii...t-shirt dan tudung ialah kepunyaan adik saya ,Raihan..



ha...nie la penganjurnya baju biru muda ;p nama Rizali Afiq.dia nie masa kat sekolah dulu punya la jahat..asyik nak cari pasal dengan budak pompuan saja ;p  



nie kembar i ok..kembar pada nama...sebab nama kami sama! =) sapa perasan mata saya macam sepet kan?saya tak tau la sebab tak cukup tido @ akibat eyeshadow MAC yang saya pakai menampakkan mata saya sepet..padahal mata i booolat u know ;p


saya dan Wajihah! =)  waji sangat kurusss okeh...jelesss i :(



baju hijau: Ayie, baju hitam:Syafiq Suhaili, baju biru:Rizali Afiq,saya dan Che Kalsom...tiada dalam gambar: Azlinor,Wajihah,Cik Am :)

pemenang main bowling ialah.......

Syafiq Suhaili!!! dengan 161 jatuhan pin..tererrrr nyerrr....ada banyak lagi pic pada kamera budak2 lain...yang nie dari kamera orang jugak...kamera saya tiada bateri (harap maklum ;p)  nanti nak update lagi pic lain! >.<

seronok gilerr la jumpa dengan kawan lama!!! banyak sangat kenangan lalu terungkap kembali..hah! sape nak tau cinta monyet saya??? nantikan next update ye! :)

bye..goodnight ^____^




2 comments:

Anonymous said...

u look so sweet ida in dis outfit...it's suits u better...

p@nD@ k!Mo kU CoM3y said...

sy igt spe cnta mnyet anda d SKHHI..ngeh2

Followers