Pages

28 May 2011

Rindu i tak???

sunyi sepi nya belog nie...rindu saya tak?heee~


isnin nie saya nak masuk rumah baru (bukan rumah la bilik ekceli)...alhamdulillah cari kat mudah.my senang je akhirnya dapat jugak bilik rm140 je sebulan include api dan air.ok la kan?kat KL tuh....syukur nikmat la dapat bilik murah,dok sorang2 pulak tue sebilik bahagianyeee....


tapi not furnished la thats mean saya kena beli tilam,cupboard,tempat sidai baju tue etc...tengah pikir2 nie cemane nak deco2 single room nie..hikhik.bilik kecik jadi barang2 pon kena la kecik jugak ye tak?memandangkan area umah dekat dengan damansara,jadi saya berkira-kira mahu beli barang kat Ikea sebab dr dulu la saya sangat la berkenan dengan barang ikea yg sgt flexible tue mudah dibawa ke mana-mana.janji murah la sebab every month kalau bleh nak bagi mak rm500 macam bese...


housemate saya umo 26 tahun & 31 tahun...heee...sukenyeee saya jadi adik tecik dorang...hope dorang masakkan untuk saya kalau idak mati kebulur la kan? ;p


tak tau ape lg nak tulis.sampai takat nie dulu la kot..nie ha pics latest eden untuk tatapan readers yang masih setia membaca belog saya ;D


bye! ^,^


before make up


after pakai blusher Mac + eyeshadow Mac jugak









No comments:

Followers