Pages

15 June 2011

Dialog antara saya dan ..........................

saya: mak,kawan Da yang kawen ari tue pregnant dah.
mak: biaq pi la.dah kawen memang la mengandung pon.


saya: cyunk,u cinta kat i kerana agama, kecantikan, keturunan atau harta?
khuzaimi: semua...
saya: tapi i tak ada harta...
khuzaimi: cantik tue bukan harta ka?
saya: dak la...cantik tue cantik muka ja...harta tue duit,keta,umah...
khuzaimi: i kata semua tue semua la.dah jangan banyak tanya.


saya: puan chek,how r u?
lecturer: im fine.
***Borak2 lama giler.................***
lecturer: eh,u dah kawen kan?
saya: belum lagi la...
lecturer: bila nak kawen?
saya: lambat lagi kot.
lecturer: ha kalau nak kawen tue jangan lupa jemput saya.ok all the best!

1 comment:

Nurul Diyana said...

dear my love... hehe... -diyana

Followers