Pages

16 August 2011

Omeyyy...Omeyyy......

wah! today saya happy canat-canat.


sebenarnya nie tgh dok syok countdown ari nak balik kampong nanti..heee~^^ alhamdulillah puasa kali nie memang mencabar tapi dapat hadapi dengan tenang,nak kata saya cukup sabar tue tak jugak.tapi mencuba utk bersabar itu ya.ari2 dipenyek macam sardin dlm bas pon tak kisah dah.asalkan selamat sampai rumah.kadang2 rasa nak sound ja yg non-muslim yg berebut naik bas sekali spya bagi yg puasa nie balik dulu.kadang tue pukul 7.10 baru sampai rumah.tue kira paling awal la kuar opis...huhu...

background iodine and argentum nitrate kat belakang tue pon jadi ler...huhu...btw tangan banyak tompok hitam penangan argentum nitrate,kuang asam btul la...amek masa 2 mggu gak la nak hilang...pakai glove pon tak leh harap...nampak tak tompok kat dinding tue? ha tue la akibat argentum ntrate terpercik kena dia.tapi tue bukan saya buat rrr...kihkih...


skng nie akibat sorang budak trainee usm kat comp nie cakap potassium chromate tue bahaya.tak boleh hidu directly.kalau tak nanti defect pada baby dlm perut.akak yg kije kat cnie pon tak tau n x pakai mask pon time handle potassium chromate.dia nie da 4 kali gugur.pregnent tapi gi check doc cakap x jadi sebab dia jadi cam bentuk anggur tue...so skng nie saya rela mencomot kan tudung saya demi memakai mask! safety first la....


erk...berbalik pada tajuk,khuzaimi omeyyy omeyyy la...mahu saya cari bantal busyuk untuk dia..^^.tersenyum sorang2 dibuatnya saya kat opis tadi.rasa cam nak cari bantal angry birds buat dia sebab dia kan suka angry-angry at me -__-v.

alolo...tak dpt imagine la bila khuzaimi peluk bantal cam nie.haha..nak bird kaler merah ka...black ka...kuzaimi suka blacky.hihi.


erm..banyak benda nie saya nak balik kampong..kuih raya wat mak,tok,bakal mak mertua ofkos every year saya bagi..nak2 bila sepupu kuzaimi gtau tok dia suka kuih yang saya bagi tue siap tanya resepi lagi tue.heee~...ari tue mak dia bagi koi siput n ketupat wat saye...syoknyeee....:)


ok lah bloggers sume..nak buka puase da nie.bye all! salam :-)




No comments:

Followers