Pages

02 September 2011

Raya~

alhamdulillah...sempurna sudah pose cukup sebulan.pastue rayeee!!! :D


raya taun nie kan tak seronok langsung ;( seposen duit raya pon tak ada..huhuhu...asyik bg duit raya kat orang ja.tapi yg best boleh cuti panjang dok bertebongkang at home sweet home ;) sambil tengok tv.ya allah nikmatnya rasa...


2 ari sebelom raya,saya kuar bukak pose dgn mr.k.hihi...dia dtg amek saya kat umah lewat sgt sebab time tue hujan.so da dekat buka pose, tapi kami dok melilau lagi tak tau nak makan kat mana.at last,drive thru kfc then makan kat tempat parking.makan dlm keta u sgt romantik walaupon sadis! bukak radio,tnggu azan sambil tue dia tito dulu.huhu...kesian dia penat straight away dr kulim pastue mai amek saya plak kan.time dia tito,saya prepare ayam semua, bukak sos siap2,cucuk straw (tue ja???) bg dia senang nak makan.muhahaha


pastue carik tudung raye...so ini lah hasilnya...







nie saya yg pilih,mr.K terus nek 2nd floor solat maghrib (alhamdulillah....) dan jumpa member dia kt reject shop tue.susah sgt nak jumpa yg berkenan di ati.adoyai...dlm ati kata cerewet gak aku nie!!!


beli yg grey tue ja pon...yg kaler putih cream tue inner neck yg da lama beli kat Ika Radiusite.hihi...




then,yg kat bawah nie plak pakai 2nd day raya.shawl nie in real sgt cantek tau.tak pecaya tanya adik saye...hihi...yg nie saya beli on9,dia yg bayorkan...hadiah besday katanya... :D




ok bye dear.nanti saye update lg :-)


No comments:

Followers