Pages

29 November 2011

Harapan tahun baru 1433H.

hi dear readers...

masuk tahun baru nie kan,banyak pulak angan-angan saya.hopefully bukan takat angan mat jenin la...kena usaha dari sekarang.

makin bertambah umoq nie,makin kena la banyakkan amalan kan..? amalan bukan termasuk yg wajib SAHAJA, yg sunat pon kalau boley nak jugak...di antara kebajikan yg paling nyata ialah memberi duit kepada mak.

selain tue,saya nak rajin memasak.frankly,saya mmg tak pandai masak.yerla kalau dah pemalas nie mmg tak boley kata apa la kan? azam tahun lepas pon tak tercapai lagi nak terer masak nie.haish...masalahnya no time la.bila kerja,lunch mesti makan kat kedai.bila balik,malam saya memang tak makan.so weekend ja la kalau nak masak pon :'(

then if ade rezeki lebih, nak beli Premium Beautiful...ala...set corset tue ;P dah lama dok usha.and da contact dealer dia.kalau boley dapat before kawen mmg best gila.hahahahahaha.saya mmg bertuah sebab khuzaimi pon sokong.tak dak plak kata saya membazir ka apa kan.bab kesihatan & kecantikan nie dia mmg on ja.kehkeh...

and last but not least,nak beli kereta!!! saya nak viva.tapi khuzaimi suruh beli myvi.dia cakap viva kecik, nanti jgn membebel kalau barang awk tak celuih (muat).tengok la dulu cemana...to be confirmed later :P tapi yg pasti Perodua tetap pilihan hati ku...^_^

saya harap impian saya tercapai! doakan yerp ;p


No comments:

Followers