Pages

19 November 2011

Jaga kesihatan,jaga kecantikan

hye dear readers.u are so lovely la sebab u baca blog i nie ;) muhaha.

now,i sedang sibuk jaga kecantikan badan.muhaha.even gemok macam badak,tapi harus u menjaga-jaga nie kan.nanti khuzaimi tinggai baru tau.huh?!

now,saya kurang makan akibat terlampau excited menjaga kan...

pagi:
minum 800ml air (warm water+tea) + 300ml high protein drinks from Bioprotein.

lunch:
nasi 1/2,lauk,sayur.
400ml detox tea.

dinner:
800ml air + 300ml high protein drinks.

saya minum Japanese tea.sangat sedap i tell u.rasa ringan sangat badan after minum tea tue.harga boley la tahan rm200++ gak la.

untuk penjagaan muka,saya bersyukur sebab khuzaimi sangat support saya menjaga badan dan muka.setiap bulan dia akan bagi duit untuk saya beli skincare product.saya beli dari blogger jugak.blogger tue sangat cantek okeyh...dah lama teringin nak pakai tapi bajet tak cukup,alhamdulillah niat tercapai Allah makbulkan doa saya.dah 2 bulan pakai,sangat satisfied dgn resultnye...now cuci muka 2 kali sehari saja pon cukup ;p

honestly saya bagitahu, nie adalah product yg sangat ngam dgn muka saya.ramai sgt yg tegur.dorang pesan jgn tukar brand lain.

tak sabar nak tunggu tahun depan! mana tau ada rezeki dapat travel ;) yuhhu!~

No comments:

Followers