Pages

03 December 2011

Skincare yg best!

Assalamualaikum bloggers yg somelll ;)

ari tue saya dah janji saya akan share pada semua produk skincare yg saya pakai, after ada org puji dan bertanya ;p

yerla if tak ada org puji/tegur, means tak effective la kan product tue.alhamdulillah muka saya jenis yg tak banyak masalah, semua jenis produk yg before this mmg okey.tapi teringin nak try yg Kak Lynna nie jual.

nie la kak lynna.lawa kan dia??? nampak mcm anak dara,padahal dah ade twin :)



tengok..tantek tak syaye?


yg nie pulak somell tak syaye? ofkos la somel kan? kalau tak somel khuzaimi pon tak mau ;p *just kidding*


saya rasa tak sampai sebulan pakai akak cleaner kat ofis tegur kulit saya makin cerah berseri-seri ^_^
kawan-kawan pon ramai tegur.tak percaya tengok la...nie yg tanya on9,yg private message pon ada.






nie dia CHAHAYA BEAUTY SKINCARE ;)



set skincare nie ada 3 barang; sabun, toner dan creme.dah 2 bulan lebih pakai, order dah kali ke-2 la.even nampak kecik, tapi tahan tau.yg penting kena pandai berjimat. sabun dia tue kalau boley potong 2.

mmg best pakai nie.muka tak oily.

yg lagi best sebab abang tersayang yg sponsor ;)

i lep u!

babai!

lots of love
ida

No comments:

Followers