Pages

07 April 2012

I am now...

hi blog...lama tak update.hihi.ada ka orang mahu baca blog aku nie? apa-apa je la janji aku bahagia m'update...

u'olls nak tau tak itu ari kan, my beloved one datang keyell...hihi...confuse gak kan.tak tahu apa tujuan dia sebenarnya.bila tanya,dia jawab saja mahu jalan =,=!
tanya pon tak guna kan *sendiri mau tau la!

dia b'tolak from pendang sabtu/31march/malam.so pagi ahad dia sampai :)
aku apa lagi,seghonok la kan...heppy ja memanjang.

ahad tue kami pi jalan2 area wangsa maju.teman dia jumpa members dia time kolej dulu.makan kat NZ.bulan nie saja berapa kali dah makan situ.sebab aku pi jumpa customers pon kat situ gak.
then, kami jalan kat wangsa walk.beli bubble vanilla,share dgn dia.hihi...

tapi apa yg aku ralat sangat, 1st day jumpa aku tersilap amek batery camera.makanya tak ada gambar.wat penat melawa ja! mintak henset dia nak tangkap gambaq plak dia tak bagi.dia kata tak dak dalam perjanjian! hisss...geram betui kan? mcm nak merengek hentak2 kaki ja time tue :P
*sungguh mengada-ngada.

2nd day jumpa lagi!
ari isnin.aku keja.dia mai amek aku kat opis.ari tue aku happy sangat sampai tak lunch.dah petang baru rasa lapaq sangat terus ajak dia makan.aku nak makan ringan-ringan saja sebab malam tue nanti nak makan mee udang plak kan dengan abang dia n fam...
tapi dia ajak aku makan spaghetti! pizza pon order gak.senak terus la perut.dah ler pakai corset premium beautiful..hihi...

duk tunggu spaghetti meatball sampai.

lepas dah koyang, leh lagi pi wangsamaju makan mee udang plak.

terliur sangat malangnya perut aku malam tue tak buleh nak terima dah.

so ok lah.tak larat nak type dah.ok babai.

No comments:

Followers