Pages

10 March 2013

Kerja kahwin

ceq baru sedaqqq...tak mudah nak kawen nie.


dia serah 100% kat saya.untuk setelkan segala dari bab OP,OV sampai lah baju,pelamin,semua...dia tukang bayaq ja.


alasan?


dia malas pikiaq benda remeh.dia kata daripada dok pikiaq benda remeh, baik pikiaq pasal agama. pasal ilmu nak jadi suami.hihi.yang tue mmg saya tabikkk!


kita nak kawen bukan utk sehari dua.tapi ke akhir hayat.so saya kena hormat dia.mmg perangai dia mcm tue.mmg most lelaki jenis tak amek kisah.


tapi yg lawak,dia selalu kalut tanya pasal baju dia.

contoh 1:

saya: i dah jumpa baju nikah design yg i suka!!! i ingat nk tempah terus yg siap dah.malas lah nak pi cari kain n antaq tukang jahit.

dia: so baju i??? (baca dgn nada gabra. hah.ingatkan tak mau amek tau dah,rupanya ada hati gak nak dpt baju)

saya: baju u nanti i beli kain yg same kaler dgn baju i lah...5 meter kan?


contoh 2:

saya: i dah jumpa butik yg murah nak sewa baju.pakej dia termasuk baju, pelamin, hiasan bilik tidur n meja makan pengantin.

dia: tue termasuk baju i sekali tak???

saya: hahahahahahahahahahaha.mestilah abes u ingat i nak kawen sorang2 kah?


adoiii...pak lawak betui la dia nie.risau sangat lah takut dia tak dak baju nak pakai ;p




No comments:

Followers