Pages

27 November 2010

Dapat award!

assalamualaikum sayangsss sekalian ;)

nasib baik ada wireless kat cni,so saya boleh la update blog.dalam adaptation process lagi di tempat baru.roomate saya sangat baik :)

jap lagi nak mop lantai sket.kasi bersih ini bilik..muhaha..!

ok.thanks to Omurice dan kak cplud miera kerana dengan hati yang ikhlas menganugerahkan award dan penghargaan buat saya (eh..buat blog nie sebenarnya..) jap...nak tanya award tue sama dengan penghargaan la kan???hiss...baru sehari di KL dah jadi mereng kepala otak nie..haha


*************



nie antara syarat2 yang kena wat before dapat award nie:

1) a lot of thanks to Omurice sebab bagi award nie kat saya! [nie kali ke-2 tau saya thank.next time bagi la award lagi]..hehe...

2) saya nie tak minat nak tag orang.tapi saya nak bagi award nie kepada budak bertuah nie:

Wana (kalau tak terima ,aku kecik ati :P)

hurmm tue je kot..jap nak tanya lagi,Beautiful Blogger?? nape bukan Beautiful Blog??? ;P


3) 7 perkara tentang diri saya:


  • soft-hearted lady (nak tegur,sila guna bahasa yang paling lembuttt di dunia yang fana)
  • sangat suka beli tudung
  • pemboros
  • kalau dah jatuh cinta,memang akan setia giler,dont worry k budak paling bucuk di hatiku..ngehngeh..~
  • sangat tak berani nak tegur orang,so diam dan terima mereka seadanya.
  • seorang kakak yang garang dan tegasss!!!
  • 70% perfectionist,maksudnya saya nie kalau baju merah,tudung pon nak merah jugak,agak mementingkan penampilan,lebih-lebih lagi kalau nak gi dating,seminggu sebelum dating dah pikir nak pakai baju mana,tudung mana...sanggup beli brooch baru semata-mata 1st time nak jumpa future mother in law ;)


**************




ok..yang nie pulak penghargaan dari kak cplud ..dia nie senior saya masa kat u...tapi lain course la..hihii..selalu nampak dia bersama2 en.abang dia ;P

thanks! mesti bersusah payah nak buat badge nie :)

nie jawapan untuk soalan dia:

1) blog nie tentang personal life..dan tempat nak merepek marapu semua dalam blog nie..muhaha

2) saya rajin singgah blog akak sebab terliur la tengok resepi.dah pandai masak bila lagi nak ehem..ehem..haha

3) semestinya banyakkan lagi resepi menarik dan gambar2 yang mempesonakan tak kiralah gambar sorang2 atau dengan yang tersayang..:)

ok ea..malam nie sangat lapar sebab cafe tak bukak lagi..makan maggi je la..hukhuk :'((

wassalam..


1 comment:

cplud miera said...

huhu~ thanx ida sudi terima badge akk tuh. selalu nmpk akk bersame ehem2?? hikhik.. akk xpasan lak awak b4 this, sory ek. anyway moga same2 sukses

Followers