Pages

08 November 2010

Penunggu masa..

"jangan berharap kepada sesuatu yg belum pasti..."- ini pesanan mak kpd aku maghrib tadi.aku nie kadang2,konfius dgn banyak pilihan.padahal, tak confirm lagi.benda yg dah confirm pulak,aku buat tak tau.tue la problem aku skang nie.


mak takut apa yg aku kejar tak dapat,yg dikendong tercicir (betui ka peribahasa aku nie?). so better aku stick on one yg aku dah pasti dapat saja.kadang kala,susah nak tentukan hala tuju,masa depan sendiri.better ada org utk ditanya sebagai panduan.


honestly,aku tak pernah berharap akan dapat something yg ramai org nak.mcm persaingan sengit la kan?even aku dah buat yg terbaik,tapi aku tak akan berharap.org kata,baik kita terima benda pertama Allah dah bagi kat kita,walaupun kita lebih sukakan yg lain.satu hari nanti,mesti kita tau kenapa Allah takdirkan kita begini,setiap sesuatu yg berlaku pasti ada hikmahnya...


fikiran aku berserabut,kenapa lah time mcm nie macam2 benda nak kena setel sekaligus?masa rileks dulu,tak ada pulak ia datang.hisss...


MASA...


sila berlalu dgn cepat! aku dah tak sabar lagi nak menghabiskan 2010.rasa tak sabar nak keluar dari belenggu kekurangan dan kemiskinan! ya! aku kini hanya menunggu masa!


No comments:

Followers