Pages

25 November 2010

Thanks Nuffnang!!!

seronoknya! walaupun blog saya tak popular mcm blog orang lain,still dapat jugak kan? caaaayaaang nuffnang..hehe...

saya tau,ramai yang follow blog nie,tapi tak comment (means that dorang follow just suka-suka & nak saya follow dorang balik la kan?).dan ada jugak yg tak follow tapi jadi silent reader je..

apa-apa pun,saya hargai followers blog saya.memang kadang-kadang kecik ati kalau orang tak visit blog kita,tapi sedar lah entri yang kita tulis tue macam mana...interesting ke tak kan..?kalau selalu merepek je macam saya nie,memang orang tak kan baca kan?huhu..

tapi saya sangat seronok jadi blogger :)
at least ada pembaca setia blog nie dan memang saya jenis suka sharing dgn orang (kadang2 benda yg tak sepatutnya pun terlepas cakap..hisss)

siapa pembaca setia blog nie? anda tahu siapa anda ;)


5 comments:

Atiqah Adnan said...

baca still baca..
cuma tak leave comment je.. tiiih..
takpekan sorry eak.. ^^

Ruwaida Ridzwan said...

hehe..x pe...
ida pon mcm tue smua blog yg ida follow baca je..tp x semua leave comment..hihi

farah said...

ooops!

Hasnah said...

wah tak lama lg nie kaya nie! hehe =))

Ruwaida Ridzwan said...

dear farah:nape tu..hihi

dear asna:hihi...bleh kaya ke? ;P

Followers