Pages

25 November 2010

Main boling pakai kain?

salam..haha..ada ke orang main boling pakai kain mcm saya?^_~




adik saya & cousin saya! ;)

actually,tak plan pon nak main boling.cuma mau jalan2 ronda aloq staq..hihi...

tapi budak berdua nie teringin nak main..

sejak kebelakangan nie kan,saya suka sangat minum teh hijau lipton yg individual pack tue..kira 1 uncang untuk 1 gelas je.mahal jugak..sedap ooo dan banyak khasiat ;)

nak tau khasiatnya? sila ke blog cik dini ^^

selain dari tue,lepas minum teh hijau saya rasa fikiran tenang,tidur nyenyak...kalau dulu nak tidur nyenyak saya minum susu Omega.patut la dulu2 saya demoks giler..haha..ada ke dah nak tido minum susu lagi -_-

hurmm..ok sayang2..thanks ye sudi baca entri nie..bye! :)

4 comments:

farah said...

frh x pndai main. asek masuk longkang je. rock a tuh men pakai kain haha

Ruwaida Ridzwan said...

hihii~ye kan..x suka pkai sluar sbnarnya..;)

Sayer Best said...

haha..aku penah main boling pakai jubah+shawl pashmina.Masuk wayang pakai jubah juga berkaraoke pakai baju kurung/jubah.

Paling ekstrem,main badminton ngn frisbee pakai baju kurung(time baru balik kampus,then nampak budak2 ni main,terus terasa mahu join)

Ruwaida Ridzwan said...

haha,kelakar giler ko.

Followers