Pages

08 December 2010

Cinta..cinta..cinta...

mood malam nie sgt2 tak best :(  sebab period pain..n rindu kat someone.boleh tak saya cakap,saya sudah penat bercinta?


ada la orang tue.kalau dah bercinta,sampai lupa dunia.asyik nak berkepit 24jam.betul ke orang kata kalau ada boyfriend,kita akan jadi manja n tak independent.apa hal,mesti nak ajak bf,ada problem sikit ngadu-ngadu kat bf.cuba kalau tak ada bf,mesti kuat kan?


sama macam wanita yang dah kawen.apa beza wanita yang masih bersuami dgn yang berstatus janda?ha...mau tau la janda nie hati dia akan jadi cekal dan tabah,sebab dah tak ada suami,tempat bergantung hidup.


sometimes when i get through this feeling,i am so scared.scared of my future of course.
rasa macam dah give up..kadang rasa macam biar la...tunggu dan lihat...tak reti dah macam mana nak usaha.blurrr...


boleh tak,bila kita tak dapat apa yang kita nak,kita mula mencari keburukan benda tue..contoh; ada la sorang tue,teringin nak kawen.jeles gilerrr tengok kawan2 sebaya dah kawen.n at last,he/she ends up set his/her mind perkahwinan adalah pembawa masalah2 besar..dengan berkahwin,seseorang tidak semestinya akan bahagia.contoh k?


grrrr...give up..give up...betul la.susah kalau tak ada yang support...kadang2 pelik..apa yang membuatkan manusia zaman ini menjadi seperti ini?otak mereka sudah tak betul kah?apa yang dicari di dunia ini sebenarnya..? oh..baru faham nak ikut sunnah kena ada duit.kalau tak ada duit orang akan pandang kita sebagai budak hingusan..kita tunggu dan lihat sejauh mana duit dapat menjamin kebahagiaan.


salam kesedihan..I.d.@.



No comments:

Followers