Pages

07 December 2010

JOM DAPATKAN GA DARI SABAH!

Assalamualaikum n a very good err..afternoon lagi ke? ke da evening?;p


ha..Anna...sis da join tau GA nie..walaupon internet lambat macam kura2..kura2 pon tak lambat macam wireless nie tau! ;p


as usual setiap GA musti la ada syarat2 kan?macam la GA nie,hadiah sangat lah menarik u'olls sebab saya tak pernah menjejakkan kaki di sabah! tunggu nanti nak gi meminang bakal adik ipar kot baru nak gi sana :)


rasa2 pic nie cute tak?cepat jawab CUTEEEE~ hihiii...

nak kena cerita apa-apa pasal diri sendiri kan anna?

ok lets me make it in a bulleted form:

* i am a first children out of 4 siblings

* dah ada yang punya,tapi selagi tak kawen,saya bebas nak berkawan dgn sapa2..asalkan jangan over la :P  tapi saya nie jenis yang pandai bawak diri.hurmmm tak tau la macam mana nak describe,tapi buat sape yang dah lama kenal dengan saya,tau la saya mcm mana! :)


* umur dah 23...tapi perangai macam budak2 kot..huhu...masak sangat lah malas kecuali kalau dah kebuluran yang teramat baru la nak masuk dapor..teruk tak???hihiiii...sebabnya,saya tak ada motivasi la nak memasak..nak masak kena dgn hati yang rela.kalau idak,mmg tak kan sedap.susah la nak mencari motivasi itu..nak masak untuk family?memang tak lah...;p
saya nak masak untuk suami je..itu la satu-satunya MOTIVASI saya.selagi tak ada suami jangan harap ler saya nak terer masak ;p
ari tue masa amek subjek bakery,motivasi nya ialah untuk score A dan nak amek ati supervisor.sebab tue la jadi sedap je ;p  (wana ko jangan nak gelakkan ak walaupon ko tau pastry ak hangusss)


* saya suka tengok wayang.tapi akibat sering tak de orang nak men'support' minat ini,jadinya jarang sangat2 la tengok wayang.support di sini bukan bermaksud belanja tengok wayang,tapi kalau teman pon tak apa...tapi apakan daya orang tue tak mau teman sebab dia tak berminat la...sungguh tak aci kan?saya support minat dia,sanggup teman dia main rugby,tapi dia?:(


jeng..jeng..jeng...

ha! nie la cik Anna yang cute! pic nie lagiiii cute dari pic saya yang kat atas nie >.<

ok..harapan saya,semoga saya menang la..muhaha...sabar je la dgn kura-kura nie..klu idak,mesti dah lama join GA nie :)

ok bye! ^^v

No comments:

Followers