Pages

19 December 2010

Saya suka blog nie!

sehari dua nie,saya suka blogwalking blog2 yang ada tutorialsss...contoh macam blog Liyana Lunia,blog Huda,Ika Honey Bunny dan lain2..jelesss ah dengan blog dorang nie,,supercute kottt! dalam banyak2 tutorial,saya pandai buat 1 je iaitu meletakkan icon cute kat sebelah title post :)  comeyyy tak hello kitty nie?hahaha.sila kata comeyyy ok ;p



dolu2 saya suke blog yang ada tutorial pakai shawl la..pashmina la..heheee...skng jarang2 la kan...sebab dah terer pakai..bukan da terer tapi malas la nak belajar2 pkai lagi,sebab skang nie pakai syria je kan senang!save time save energy..muhaha..tapi,impian tahun baru nie nak beli scarf Maysaa la..da lama kot dok usha benda nie.ntah bila la dapat kan?



 nie la Maysaa scarf (buat sape2 yg tak tau)..cantekkan?made in London.



cantekkk sangat!!!


harga dia rm110+++.ok kan?  [duit saya rm50 + duit encik abang, cukup rrr tue,muhahahaha]...redha je la dapat pompuan kaki sopping tak boleh blah macam i nie kan u? :-*  kiss sket.


ok gOodnite :)

4 comments:

Anonymous said...

cantek...tapi ko pasti ker leh cover gunong tue....nie ler pompuan zaman skunk

Anonymous said...

akue nk kate nnti ko nk marah....camnie ker pompuan islam skunk...name je pakai tutup2 tapi aurat masih nmpk....nie lah akhir zaman.....just to gv my opinion

Anonymous said...

ooiittttt......
drp ko bazir duwit baek ko abes kat tmpt laen yng ader pek dah nyer...a..lu pk la sndri

Liyana Lunia said...

garangggnye cik anon ni. kalau nk tegur tu, elok2 lah sikit :)

btw tq dear, cuba belajar byk kaliiii HAHHA

Followers