Pages

04 January 2011

Award lagi..muhaha


ekekeke...dapat award lagi! kali nie dari Yana..thanks a lot dear :)

friendly kah saya?? haha..

ok meh kita jawab soalan

1) Ape pendapat tentang blog pemberi award?
hehe..penuh dengan daily note dan kerja2 yang dilakukan seharian.

2) Tempat yang paling nak lawat??
teringin nak gi mekah ke..australia ke..tapi buat masa sekarang, hasrat di hati mau pegi redang...sangat best dan sesuai la dengan financial status yang terkini ..haha

3) 3 perkara tentang diri saya?
1. biasa saja..ada impian dan cita2 yang semua perempuan impikan :)
2. saya nie rasanya peramah kalau orang tue peramah jugak dengan saya..so,jangan la senyap je kalau dengan saya ;p
3. kalau lapar memang susah nak senyum! ;D

nak letak award nie kat sidebar! thanks sekali lagi! ^____^


No comments:

Followers