Pages

05 January 2011

Bajet untuk bulan nie.

sejak dok kolumpo nie kan,saya jarang shopping..siyesss.sampaikan nak beli mineral water pon cam teragak-agak..huhu

skang nie kami yang training kat sini tengah menunggu elaun masuk.tak sabar kot nak beli barangan yang dirasa perlu sangat.benda 1st yang saya nak beli ialah flat shoe!
 nak yang paling cute khas untuk masuk lab! haha..ada plak orang masuk lab pakai kasut comey cam nie,tapi tak kira lah,saya nak jugak.kasut ada je tapi high heel la..not suitable during the lab hour.nanti tak pasal2 kaki melecet,lepas tue mula la mengadu kat khuzaimi cakap kaki sakit,then dia pura2 tak layan sebab dia dah advice jangan pakai high heel -_-
sila ketuk sket saya yang tak mau dengaq kata nie.

saya pakai size 5.




2nd thing yang saya nak beli ialah naturactor! sedar muka tak flawless banyak parut demam campak,banyak pores,jadinya nak pakai naturactor.kunun2 flawless la kan?haha..saya pakai no.151.


campur 2 benda nie,dalam rm100 +- la jugak kan..yang balance tue masuk tabung.bulan depan nak bukak account bersama :)



4 comments:

Atiqah Adnan said...

whoa dah ade bujet.. hee~
dear naturactor! beli dimana..? nak try bayak dah dengar pasal produk tuh

Ruwaida Ridzwan said...

hi kak tiqah!

ida nak beli on9..tgk la kat facebook "Zuriani Jaffar",ada jual..rm45 saja! murah dari Krayolan :D

made in Japan..hihi

Sheherazade said...

shopping!!

Ruwaida Ridzwan said...

jOm!!! :D

Followers