Pages

31 January 2011

Nak letak banyak gambar mencapub bleh tak?

Salam all :)

sejukkk..grrr..tadi mandi kambing je..tak tahan,menggigil-gigil.kipas bukak 1 effect je pon rasa sejuk sangat2..kat KL nie asyik hujan je.tapi nasib baik la tak banjir,sebab ada terowong Smart :)


ok berbalik kepada tajuk,saya nie suka letak gambar diri sendiri dalam blog.ingat tak dulu saya pernah cakap konon tak mau letak gambar [itu time khuzaimi marah], tapi bila dah lama-lama,saya letak gambar mencapub lagi.insafnye sekejap aje -_-.


actually entah la macam mana nak cakap.memang blogger pompuan majoriti suke letak gambar dalam blog.saya suka sangat tengok :) dan saya pon punyai minat yang sama.tapi akhir-akhir nie memang tak banyak gambar terbaru sebab malas nak charge battery camera..huhu


rasa macam kalau tak de gambar,tak menarik la.salah satu faktor orang follow blog kita ialah bila orang tengok gambar kita yang cantik,tapi saya bukan la,saya nie memang tak cantik okeh.tapi still nak tayang muka..hukhuk...follower pon ramai kawan-kawan saya sendiri je.


Susah sebenarnya nak berubah nie,ko dengar la ceramah ust.Kazim elias ke,baca blog Ummu Husna ke..tapi kesedaran tue sekejap je.lepas tue,wat lagi benda tak baik..huhu..memang dasar Gen Y kot suka sangat expose diri sendiri.terlebih pandai teknologi la kata kan.


saya nie selalu kena marah dgn dia.sebab tak dengar cakap,biar la kan,tak kawen lagi kan?boleh la letak gambar banyak-banyak :P







No comments:

Followers