Pages

01 February 2011

Rasa macam nak lempang je.

tak de nak lempang sape-sape.tapi nak lempang diri sendiri boleh?pantang tengok tudung cantik..hisss..macam mana nak control?sanggup tak makan sebab nak kumpul duit beli tudung ialah tabiat semulajadi saya.kawan-kawan memang semua tau termasuk la si dia.hoho...


saya nie jenis perfectionist,tapi tak la 100%.tudung mesti nak yang suit dengan muka.lepas tue kalau outing,tak sah kalau tak beli tudung.sape yang teman saya beli tudung mesti bosan sebab lama giler saya pilih.haha.nasib baik saya dapat kawan yang penyabar.khuzaimi penyabar?erk...mesti la tak!tapi tak tau awat ceq tergoda gila kat dia..haha


lepas nie nak pi muaz lagi! nak beli tudung kat mak kat adik2..adik mesti suka punya pakai tudung instant sebab senang nak pakai time kat asrama dan dijamin murah below 10!


p/s: wat Funna, muaz kat belakang kedai nagoya,masuk ikut sebelah jukebox,dia kat lorong sebelah tue je..jom kita serbuuuuu! :D






No comments:

Followers