Pages

09 January 2011

Rasa kekok nak panggil nama dia~

assalamualaikum..pernah tak anda mengalami masalah seperti saya nie? iaitu kekok bila nak panggil nama boyfriend sendiri..huhu..ada plak ek macam tue -_-


sebenarnya saya baru sedar problem saya nie..padahal dah 6 tahun lebih bercintan-cintun..hihi..rasa malu la nak panggil nama dia 'khuzaimi' ke 'mie' ke..selalu kalau jalan-jalan kat Giant,Tesco,kalau dia jalan laju sket,saya tak panggil,saya kejar je dia ;p


kalau bercerita dengan kawan2 & mak tentang dia,boley plak sebut nama dia kan?huhu..pelikkk...nak kata malu dengan dia,tak malu...setakat makan sepinggan,share air boleh kan..saya pon baru sedar dia tak pernah panggil nama saya -_-! agaknya dia pon segan kot..hikhik~


pernah masa kami solat kat pacific,dia dah habis solat..so dia kluar dulu la..then saya pon tercari-cari la dia..rupa-rupanya dia ada kat belakang saya je..! tapi dia tak panggil,dia call..haha..atau pun kadang2,dia akan buat bunyi ape2 yang buat saya tau itu adalah dia...^_^


ada tak couple yang ada problem macam saya nie?sometimes,yang dah kawen pon menghadapi masalah yang sama..rasa segan nak panggil 'abang'..'hubby'...hehe...ari tue,saya pernah tanya dia,nanti lepas kawen,nak panggil dia apa?dia cakap,tak payah fikir lagi..


p/s: sape tau macam mane nak wat menu bar link kat header blog nie? please share with me..^_^



2 comments:

Ezal R said...

setiap orang ada cara cpl sendri and itulah uniknya korang, ptt bangga..
sweet cpl...

Ruwaida Ridzwan said...

thanks ^__^

Followers