Pages

04 March 2011

Kurung plain...

hi! sekarang nie kan,taste saya ialah kurung plain la...kalau dulu saya suka abstract,tapi sekarang nie tidak lagi...hihi~ baju kurung plain yang biru nie,saya beli bersempena interview...then,esoknya ada presentation pulak kat Sheraton kan,so hentam pakai baju nie jugak la...hihi~



guess what?harganya sangat berpatutan.beli kat First Lady je yang oi...rm59.50 je kalau tak silap...hihi~asalkan dapat yang plain la...beli nie pon last minute tau sebab hari tue adik saya yang dok kat baling tue nak kena antar dia,balik tue terus gi FL la rembat je yang mana berkenan...



actually,saya tak suka sangat yang nie pon...lebih suka yang lagi satu tue manik dia fulamak sangat cantek tapi ntah kain dia satin macam keras...macam susah nak iron...huhu~so tak jadi la padahal dah bawa masuk fitting room kot...



 ini ialah group kami iaitu "ORCA". means a killer whale :)


oh btw,ade sape perasan tak saya pakai maysaa...hihi~nanti saya buat review tentang maysaa nie k...hihi~


 entah nape saya suka sangat gayakan pashmina yang baru dapat nie dengan maysaa macam nie...macam sesuai je...hihi~



saya sayang kamu semua..!!
kamu semua memang best lah i tell u all...^_____^



harap dapat beli kurung plain banyak-banyak macam-macam kaler...hihi~for your info tudung saya sangat banyak so tak tahu nak pakai dengan baju apa...at least kalau ada kurung plain senang la nak mix and match kan...because almost all of my tudungs tue bercorak! hihi~


ok thanks for reading this entry...^____^v



No comments:

Followers