Pages

28 June 2011

Banyak benda yg berlaku!


hi dear! byk benda yg berlaku sepanjang saya tak update blog nie.haha.cita sedih,gembira,gadoh dgn kuzaimi dan macam2 lagik laaa...tapi malas nak menaip panjang2 so cerita yang penting2 sudah la.hehe...


kejadian yang paling tak terduga even dah heboh dalam tv bagai (nampak sgt tak alert dgn isu semasa), ayaq tak dak!!! bayangkan saya tak mandi...adoiii...rasa hangin satu badan.hosmate plak time tue tak dak.so apa lagi call mak tegheyak x abeh,macam la mak boleh mai cni ntaq ayaq.haha.pi keja pagi tue,mandi kat ofis ja la...


pastue plak,time sesak cam tue asek gadoh ja dgn kuzaimi.pas gadoh,sayang balik.gadoh lagik,sayang balik.haha.how sweet la pak cik tue.la nie dia dah ceghedik, dah tak layan perangai mengada saya.haha.klau time gadoh,kena ingat balik pose2 dia yang cute tue,terus angin nak mengada-ngada nie hilang.comey nya...comey nya...


 tau tak,ari2 saya mesti nak tgk pic dia yang nie.comeyyy...tang rambut tue comey.hikhik~


nie pon comey..nie dapat dari pesbuk kawan dia.tengok kaki dia tue kena balut,sebab main futsal.hehe...dalam banyak2 laki,dia jugak paling comeyyy.ntah la mata nie dah rabun untuk terima laki lain.haha...(sila abaikan short dia tue,dia tue mmg sexy u noe..!)



dan tragedi yang paling membuat diri ini rasa fobia ialah rumah dimasuk penyangak ahad ari tue.alhaldulillah barang saya tak ada yang hilang.tapi kesan fobia masih ada sampai di saat ini.tapi pas kejadiaan tue,hubungan saya dgn hosmates bertambah erat.masing2 berjaga-jaga,siap sendal pintu dengan kerusi lagi.ini la pengalaman saya first time umah masuk pencuri.saya dah post kat facebook,alhamdulillah ramai yang masih sayang saya,suruh saya take care.thanks guys! :-)


nie ciuman utk kamu! terima lah ikhlas dari ati ^^


No comments:

Followers