Pages

24 June 2011

R a n d o m

Hi..(eh assalamualaikum...semenjak dua menjak nie jarang sebut assalamualaikum,asyik2, Mownink,hi,mownink,hi,mownink,how do you do,mownink lagik).


nak update blog.tapi tak tau specific nak cakap apa.orang laen tulis pasal somi,istri,somi,istri,pegnent,gosip sana,gosip sini...saya pon baca ja la sambil mata terkedip-kedip bak kerdipan bintang di langit kaler biru tua.merepek aja saya nie.haha.


nak tulis pasal mak abah,mak abah sihat alhamdulillah...rasa macam sebatang kara pulak saya nie.huhu.kan seronok kalau family ada dekat2 cnie..wuwuw~


pasal pakwe?udah2..tak mau2...fenin kepala.nanti ada orang tanya bila nak kawen?jawab lambat lagiii...orang tanya balik nak wat kenduri besar-besaran grand2 ka?nie ceq nak habaq terang2 ceq nie bukan takat nak wat wedding grand,wedding kecik2 pon tak mampu.hahaha...kalau jamu makan karipap dgn air kotak mampu la mau ka???


ada banyak benda nak cerita sbenaqnya.wawawaaa...ada bad,ada good news.haha.good news nie kalau saya cerita,hangpa kata saya angkat bakul naek sendiri plak,perasan dan macam2 la.haha.so diam2 aja.


bad news ialah,jeng jeng jeng...kita sambung tahun depan.bye!

No comments:

Followers