Pages

08 August 2011

GIVE AWAY KELLEEESSS!

Salam Ramadhan to all..^^


rasa happy sesangat nak join giveaway akak yang cute dan cantekkk cangat-cangat nie!!!


Sape lagi kalau bukan Akak UYUN!!! beliau dan geng2 hawt beliau semua cantekkk! entry pon best.saya da lame follow blog akak nie,tak pernah miss setiap entry,sampai kadang2 x tau nak comment ape,so jadi silent reader je laaa....suka tengok tiap kali dia upload pics dia ...^^




hadiah sgt lumayan okeyh!!!

hoodie blouse yg kelesssss n cntekkkk dipakaii kemanee2! ;).
-saya suka hoodie!!! suka gila! yang saya tau,kat Indonesia femes cangat2.kat kilang saya keje nie,ade orang Indonesia lelaki,dia tanya nak pesan ape2 tak dia balik raya nanti...tapi segan la nak pesan...=,=!



- 3 helaii shawll yg howttttt gtewwwww utk digayekan di pagi raye!
untok makluman,saya telah kehabisan Uang nak beli shawl raya! bukak je blogshop asyik terliur je tengok shawl cantekkk...baju raya saya puteh! so alangkah bagusnyeee kalau dapat shawl kalerpul berbunga2..ahaks!



-. Ha! yg ketige neh arituh akk kate nk bg brg penjagaan muke kan? tp disbbkan tibe2 harituh si IKA radiusite tibeee2 jeww nk buat iftarr bersame2 . So, akk dgn baek hatinye nk sponser soranggg daripada follower neh utk joinn iftar yg bestt nehh!!
yang nie paling BESSTTT!!! dpt iftar dgn gadis2 hawt cantek manessss...tak makan pon x ape asal dapat bergambar banyak2 dgn UYun..^^


okeyhhh...ape tunggu lagi.mai kita jawab soalan:


1. Apakah makna bulan Ramadhan utk anda?
for me...,bulan Ramadhan ialah bulan yg dikhaskan oleh Allah untuk makhlukNya untuk tambah pahala...tak cam bulan laen,bulan Ramadhan pahala dilipatkaligandakan..

saya jugak tumpang gembira bg pihak ahli kubur...sebab,malaikat akan stop menyeksa mereka time bulan Ramadhan.mereka akan bergembira cangat2 bila Ramadhan menjelma,tapi akan sedih bila Ramadhan nak berakhir ='(
(54 patah perkataan saje,hehe)


2. Apakah hukum berpuase tetapi tidak berbuka?
hukumnya Haram sebab tak ikut sunnah Nabi Muhammad.contoh,dalam agama laen pon ade gak pose tapi yang beza cara dan waktu shj.actually baru je sembang dgn uncle security kat opis nie,dia nie chinese,dia cakap,agama Buddha pon pose tapi 3hari 3malam tak makan langsung.Nabi Isa pon pose gak tapi sampai 40 ari 40 malam.jadi kita sbg umat Nabi Muhammad,wajib la ikut cara Baginda :-)


3. Apakah org yg gila perlu mengqada' puasa mereka dikala mereka diserang kegilaan sewaktu berpuasa?
Tak wajib.



4, Adakah anda boleh menghadiri IFTAR pada 13hb Ogos 2011 di Grand Season Hotel sekiranya anda terpilih sbg pemenang?
Boleh insyaallah.saya ingin ketemu kak UYUN!!! ;)


No comments:

Followers