Pages

07 August 2011

Aku sayang korang ;-)

Jumaat/5 Ramadan (malam):

saje gatal taip kat wall group adek beradek Bank Negara: 

"Assalamualaikum...sahabat Motivators...x mahu ke wat Iftar? rindu la korg sume...tringin nk buka puasa dgn korg.. :)"

tak sangka plak dorang pon rindu saya.haha =')

saya bajet bukan weekend nie la.sebab yer la kan tak plan ape-ape pon.tapi ada la yang suggest tempat best.

Sabtu/6 Ramadan (pagi):

melangkah pergi keje seperti biasa.tengah keje,dalam pukul 11.30 cam tue,dapat sms!

"Salam..Iftar kite success! Lokasi: Flaming Steamboat Sunway."

saya macam,erk???bila iftar nie? tak kan ari nie kot.dengan baju sememeh.rasa malas nak balik umah tukar baju bagai.maka pakai la saya baju yang sememeh itu ke iftar.

siyesss laju gila budak Hanis nie wat keje.da book tempat,da arrange kete tinggal tunggu kitorang datang je.sebab tue la berape kerat je yang datang,sebab ada yang balik kampong,ada yang tak tau update kat facebook tetiba je dpt mesej iftar kt flaming steamboat.

yg join hanya budak2 yang cool giler je.haha...asyik2 muka tue je yang cool! =.=!

harga quit okay la rm29 + tax.yg best,kita boley angkut berapa banyak makanan yg kita nak,tak macam kat johnny steambot,kira ikut pinggan,so rugi.

ko nak makan sampai pukul 12 tgh malam pon bleh.haha.kitorang siap solat maghrib gilir-gilir sebab takut org kemas meja.kira pas solat pon sambung makan lagi.haha.

paling sedap semalam ialah ketam!!! berapa ekor ntah saya makan.kiki.

gila tamak sampai penuh meja.just imagine nak letak pinggan kosong pon da tak cukup space! ;p
ada yang tamak ketam,tamak ice cream,tamak mee goreng,tamak yeemee,tamak udang,tamak telur,tamak ayam,tamak sotong,tamak kangkung pon ade! =,=!




 muka menahan panas matahari..



 mereka berdua kerja proton.lepas nie kalau nak beli kete,boley dpt diskaun la ;p



 wantan,agar-agar,puding serba-serbi ada



 tak sabar kot nak buka pose.kiki



ketahuilah bahawa air tue memang dituang 1/2,bukan saya minum -,-! waktu berbuka blom masuk.


tau tak,ktorang makan sampai pukul 11 lebih! haha.orang lain sumer da balik,tapi kami still angkut makanan lagi.ada ja depa buh yang baru,terus amek lagi.tiram,ice cream .haha


after that,ktorang pon balik dgn perut yang muncit semuanya.tapi,driver..........wat dajal plak.tak terus antar balik,singgah minum dulu kat port dorang suke lepak.kami geng pompuan yang kepenatan,terpaksa ikut.sembang-sembang sampai pukul 2 pagi,tue pon depa tak mau balik,nak ajak sahur kat ctu terus.kejadah betul! ;p


apa pon saya korang cangat-cangat! ;)



No comments:

Followers