Pages

05 August 2011

No feeling.

salam all.

1st nak wish u all Happy Ramadan.hopefully ramadan kali nie membawa seribu erti.hmmm...1 ramadan merupakan tarikh gembira bercampur sedih dalam hidup saya.gembira sebab panjang umor lagi tahun nie masih berkesempatan sambut ramadan,dan sedih tue pulak biar la saya simpan dalam hati saja :(

cukup la dengan bagitau u all semua,di kala ini,saya hanya mahu menunggu...dan masa depan saya masih samar.orang lain dah pregnant,beranak-pinak.well...congrats to all of them...

seperti selalu terjadinya all these things yang mengayat hati,maybe saya nie baik sangat selalu bagi muka....selalu minta maaf kononnye macam hari raya dan konon saya yang buat salah la...tapi pihak yang 1 lagi,adakah mereka akan berbuat begitu?mereka tidak mungkin contact even sms sekalipun.ini membuatkan hubungan silaturrahim jadi renggang :'(

setakat hari ini,hanya mak dan kawan-kawan saja tempat mengadu.ya....i appreciate all of them.saya rasa,status updated saya dalam fb now,banyak yang annoying gila.tapi rasa appreciated bila ada yang comment.thanks sangat!

di kala ini,saya rindu nak jumpa kawan2.teringin nak iftar (buka pose) same2 dengan mereka ini:

- adik beradik Motivators di Bank Negara :)
- usim guys n gurls

p/s: tengah countdown hari nak balik raya!
p/s/s: banyak link dalam blog nie hilang time dok tukar2 template.sorry.will add back soon.

*thanks for reading this entry*

No comments:

Followers