Pages

05 August 2011

Pandai betul Dr.Fadzilah Kamsah nie

tak mau taip panjang,juz nak copy paste yg nie:

ini saya punya 27 hb :)

Dia adalah seorang pasangan yang tidak mahu kalah dan pantang menyerah. Kejujuran dan keadilan merupakan sifat yang membuatkan dia disegani. Dalam soal cinta dia ingin memberi yang terbaik kepada orang yang dicintainya. Namun begitu harga dirinya terlalu tinggi sehingga dia tidak pernah mengerti mengapa seseorang itu menolak kebaikannya.

komen: jujur dan adil dalam percintaan,itu memang betul (memang tak boleyh blah).pandai betul dr.fadzilah kamsah nie kaji.saya jenis yang,terlalu menjaga hati orang lain sampai hati sendiri terseksa :'(  nak wat cam ne lagi?dah memang begini kowt nasib =,=!


yang ini dia punya 25 hb :P

Wataknya paling susah untuk dimengertikan. Kadangkala dia disukai kerana kebaikannya dan kadangkala dia dibenci kerana perbuatannya. Namun buat teman-teman dia merupakan orang penuh pengertian. Dalam pelbagai situasi dia lebih suka merendahkan diri jarang sekali mahu menonjolkan kelebihannya pada orang lain. Pasangan jenis ini terkenal sebagai perayu dan sebab itulah dia diberi jolokan seniman asmara.

komen: ye.....!!! memang susah nak paham perangai dia nie.dekat 7 tahun kenal,tapi saya belum cukup kenal dia.apa pon,saya banyak tanya family dia tentang dia.dan mereka cakap,dia nie caring,loving (omg!).siyessss aku tak tau! nampak yang buruk ada la =.=!
perayu??? seniman asmara??? erk....yang nie tipu.
ha..yang penuh pengertian tue betui.dia nie ramai sangat member.even nak outing pon dia prefer dgn member lagi compare dgn saya ,maklum la dpt awek banyak songeh plus pura-pura cOmeyyyy ;p
rendah diri pon betul.dia tak pernah bagitau kebaikan dia,sedekah dan amal jariah (cewah..) tak penah bagitau saya,saya dapat tau dari cousins dia.


cuba ini pulak!

Tip mengenal diri sendiri melalui tarikh lahir
1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour
Contoh: 20 05 1981
2 + 0 = 2
Maka kotak pertama adalah 2..
Kemudian campurkan kesemua nombor..
2 + 0 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26
Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti:
2 + 6 = 8
Maka kotak kedua adalah 8..
Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
2 + 8 = 10
Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi
1 + 0 = 1
Maka kotak ketiga ialah 1..
hasilnya..
2: Lembut
8: Bisnes
1: Pemimpin

okeyh..setelah ponat den kira-kira siap tekan calculator lagi,ini hasilnya:

saya --->
9-Glamour (kahkah)
2-Lembut (tak boleh blah)
2-Lembut (lagi???)

dia --->
7-Patuh (erk...patuh cakap mak dia ja kot!)
8-Bisnes (no komen...)
6- Angin (mmg pown!!! )


haha.best betul spend leisure time wat bendalah nie ;)


No comments:

Followers