Pages

06 September 2011

Unbelievable? Believe it! ^^

Kita mulakan entri kali ini dgn ummul kitab Al-fatihah :D

Alhamdulillah...buat kesekalian kalinya dapat gak dating ..muhaha...ingat senang ka ha nak dating dgn lelaki yg sorang nie? kena pujuk dgn penuh kelembutan,pura-pura nanes (eh bkn pura-pura tapi mmg betul pon ,x pecaya sila tanya rakan ofis i mata i nie dah macam panda tau plus dah makin rabun sebab nanes punya pasal).
dah kalau buat tue semua pon tak menjadi,terpaksa la jual mahal.jgn call,jgn sms...tunggu ja dia cari kita tak kisah la seminggu ka 2 minggu ka....adoyai nasib badan la kan.tak semua dapat pakwe mcam nie -__-


tapi kalau dah dapat jumpa mcm nie..owh how sweet nya................sampai tak sedaq tau2 ja dah maghrib!


nak dijadikan cerita macam nie...



mula2 kami pi makan lunch kat gerai bawah Stadium Darulaman.dia amek lauk ayam+ikan tenggiri.saya plak amek air asam perut+tomyam ayam yg super sedap i tell u. da makan semua, ajak dia pi tgk wayang, da puas pujuk rayu tapi kecewa gak T__T



at last, naik keta....dalam keta tue,dia tanya nak pi mana selain dari tgk wayang huhuhuhu ada gak selain dia tue :(


pastue saya cakap entah ler...



pastue dia cakap 'mak tanya bila awak nak mai umah'



di kala kata-kata itu terlafaz dari mulut mungil nya (kihkih), saya terus excited gilerrr!!! sambil mengunyah kuih siput mak dia bagi sampai tersembur-sembur kat dashboard keta dia (nie statement menipu). seghonok cangat2 mak dia bagi koi siput ngn kueh raya wat syayeeee...



saya pon apa lagi, JOM!!!



tapi dalam ati Allah ja yang tau betapa ketaq lutut saya nie.maklom la 1st time pi umah dia selama 7 tahun kwn!


saya pon asyik dok tnya dia nak sembang apa la dgn mak dia nie....adoi...dia plak dok takut2 kan saya konon mak dia nak suruh saya masak nanti.kecut perut i!


pastue dia plak pi call adik dia suh habaq kat mak dia saya nak pi umah.geram toi la.orang jgn la habaq kan? nak wat surprise...huhu


da sampai tue adik dia yg buka pintu.pastue solat asar kat umah dia.sembang dgn mak dia.hihihihihihihihiihihihihihihihihihihihihihihi seghonok sgt!


pastue adik dia n cousins wak pi jalan2 umah maksu,kak caq,makngah dia plak...sampai maghrib tau...dah tue ada sepupu dia mai panggil saya,'Kak ida!!! bang cik panggil balik!!!


pastue baru la tersedaq kata da maghrib!!! mmg keja gila betui la...dlm ati ya Allah mesti dia marah gila kat aku nie sebab pi beraya sampai tak ingat nak balik.


mak dia pon buat muka risau takut mak saya marah ka apa kan...tapi mak saya tak kisah pon! lagi suka ada la...


pastue dia pon antaq ler saya balik tapi time nie zambri teman sekali.kira ok la kan....


dah sampai umah esok tue saya tanya la dia mak dia ada kata apa2 tak kat syaa...dia kata mak dia suka kat saya,,! gumbira nya.!!!!!!!!!!!!

 kuzaimi wat muka redha sebab dapat gelfren camwhoring mcm saya...nak wat cam na kan kena la terima saya seadanya sama macam saya terima dia seadanya ^^



time nie otw pi umah dia!


ok bye!

No comments:

Followers