Pages

31 October 2011

Best sgt =)

kadang-kadang, bila kita 'terlibat' dalam long distance love nie, hati kita akan rasa best kalau si dia hantar mesej even tanya kabar sekalipun...dan sgt best kalau dia appreciate kita dgn setiap hari hantar mesej.tak macam time dok dekat dulu-dulu, 2 minggu sekali pon belom tentu dapat mesej dia sebab seminggu sekali wajib jumpa.haha!


selalunya kita org pompuan nie,suka tanya kat lelaki bila nak kawen? sampai bila nak relationship setakat nie ja...kadang-kadang sampai dah takut nak tanya.takut dia ingat yg kita nie desperate.tapi kalau tanya, rasa best sangat bila kita tak kena marah langsung! malah dia jawab dgn lembut dan penyayang...diselit dgn words yg sangat mendekatkan kita pada Ilahi.rasa macam wah...dia nie sudah matang rupanya =)


rasa best bila dia dah mula rasa pikul tanggungjawab.bila dah jauh,dia susah nak tolong kita, bawa kita ke mana-mana mcm couple lain maklom la kita tak ada transport.so,dia gantikan dgn benda lain contoh belikan apa yg kita perlu, tolong dari segi kewangan..haha...dan dia jugak nak support kita untuk ada kereta sendiri,sebab tau kita sgt susah tak ada transport..tak sabar rasanya! support dari segi mental saja...bukan dari segi kewangan.hehehe...kereta saya nak beli dgn duit titik peluh sendiri, lesen kereta maybe dia tolong support 1/2 kot.Insyaallah...dia kata nak support semua,tapi kita tak mau terlalu terhutang budi pada dia.


terasa best bila kita mengadu kawan nie dah kawen, kawan tue dah dapat anak, tapi dia dah tak marah kita macam dulu, malah dia suruh kita sabar banyak-banyak dan kata yg tue rezeki depa...rezeki kita Allah nak bagi macam nie dulu,Dia nak bagi kita susah dulu kumpul duit kawen, pastue baru Dia nak bagi kita senang,Dia nak bagi kita jauh dulu,nanti ada anak baru jadi dekat balik...siyes saya menangis bila dia cakap macam nie! T__T


dan rasa best sangat bila Raya Haji nie kita balik!!! walaupon cuti 2 hari ja.dan yg paling best, Insyaallah dia nak amek kita kat bus station! i love u! :-)  tapi lepas hantar kita balik rumah,dia kena kerja T__T. so sampai setakat tue ja la kami jumpa, dia tau dia kena kerja time raya, sebab tue dia offer nak amek saya kat bas stesen..huhu...mak pon tak kisah dia nak amek,sebab tau kita susah nak jumpa dia.ari-ari luah perasaan kat mak, kata kat mak kita rindu dia sgt-sgt.hanya mak saja faham perasaan kita.hoho...


ok la..kita mengantuk...si dia pulak malam nie keja...tito dulu...goodnite ;-)

No comments:

Followers