Pages

06 November 2011

Malam raya Aidil Adha yg syahdu...

huhu,sedih la nak citer kat dalam blog.tapi nak jugak!

05.11.2011 (Sat)

8.00-12.30pm: Still kerja! semua orang tanya balik kampong ke tak?

12.30-2.00pm: Dalam bus otw Pudu central =)

2.00-2.59pm: Makan kat McD. lonely -__-..agak bengang dgn cashier tue sebab mintak large, tapi dapat medium. so, tak ade la cheese mc'shaker yg sedap tue :P

3.00pm: b'jalan kaki dari McD ke pudu.

4.30pm: my bus should arrive but then tak nampak batang hidung langsung!

6.30pm: semua orang pakat bengang dgn bus tue, kalau nak cakap jem, nape bus laen dah banyak sampai? dan awal2 lagi dah b'tolak.

7.00pm: time nie lagi bengang sebab bus stop isi minyak!!! hisss...pukul bape nak sampai aloq staq pon tak tau r kan???

dalam bas, sms enchek syg, dia macam t'kejut sebab lewat sgt b'tolak...coz dia bajet pukul 11 mlm saya da sampai..so boley la dia amek...

06.11.2011 (Sun) Raya!

1.50am: sampai di stesen bus shahab perdana, my syg already waiting for me!

then,dia nak terus antar saya sebab dah lewat, pukul 7am dia dah masuk keje...just imagine la kan dari pendang nakgi kulim dalam 2 hours...dah la muka ngantok ja dia tue :P  tapi saya dah cakap awal2 lagi nak makan2 dgn dia.huhu..nie semua gara-gara bas lambat! agak sedih di situ :(

plak tue, cari kedai makan tak jumpa yg bukak.,dah pukul 2pagi kan malam raya plak tue kan...bertambah bengang la si dia yg tersayang.wahwah =p

finally dia give up, then dia cakap tunggu dia gi KL dia bawak gi makan n jalan2 puas2...pastue saya tanya bila tue? bpe taun kena tunggu? time nie saya dah nanesssss...huhu...

dia tau saya nanes,dia terus benti kat satu kedai makan nie! before turun kete tue kan, amek tisu lap air mata dulu.kwakwa~ dia bleh plak tanya,"nanes ka?"

saya makan milo ais ngan nasi goreng sotong, dia plak mcm bese la teh o dgn nasi goreng kampong,sedap! hehe...

actually kan,saya tak lapar sgt pon...just nak abeskan masa la cket dgn dia...bukan senang nak jumpa..raya ke 4 nanti baru dia cuti..time tue saya dah keje..sadis betul la! =(

tue je la nak cite! no pics at all! ;(

dalam kete tue, dia cerita macam2 tau...dia bz maen futsal,badminton.and saya nampak dia makin kurus except perut dia yg comel tue la kan..hikhik...ok what?!

hahahaha! rasa sweet sgt!

No comments:

Followers