Pages

31 December 2011

Happy New Year!

Assalamualaikum.

cepat sungguh masa berlalu kan?pejam celik dah habes 2011.huhu.bertambah lagi usia.macam tak percaya kata dah tua.oh no!!!

tahun 2011 adalah sangat bermakna bagi saya.sebab saya dapat ramai kawan.kenal ramai orang besar yg terdiri daripada dato' datin,dapat motivasi daripada mereka adalah cukup bermakna.

jan-mac: join Biotechcorp.amek exam GMP & HACCP.lulus! dapat sijil.ngehngeh

mac-mei: join Bank Negara Malaysia plak.time nie mmg tough dan menguji mental dan fizikal.tapi sangat berbaloi bila dapat lunch dan bergambar dgn Datuk Zeti Akhtar Aziz.plak dapat kenal ramai kawan yg best-best :')

SO...

Azam tahun baru 2012 saya adalah:

1st: menjadi pekerja yg berdedikasi and to grab all the chances working in private sector.

2nd: saya nak ikat perut macam sekarang malahan lebih lagi.nak kumpul duit banyak2, nak repair rumah,nak bubuh ceiling kat dapur rumah,nak cat rumah, nak beli tikar getah baru.hahaha.tak mahu la belanja sakan.selagi boley guna barang rm10,selagi tue aku guna.

3rd: nak turun berat lg 5kgs...hehe

4th: nak kerap balik kampong sebab before confirm,saya berkerja 6 hari.so cuti ahad je.makanya celah mane nak balik? =,=! tak boley claim OT pon.
so afta confirm,dapat la alternate cuti on sat & sun.alhamdulillah :) so nak balik kerap sikit la.hehe

5th: nak jadi penyabar.nampak simple tp ini ialah sikap yg sangat penting!!!trust me.bila sabar,khuzaimi jadik lebih sayang!

dah lah tue! penat taip dah =,=!


Di kesempatan ini i want to wish you Happy New Year 2012


May our wishes come true insyaallah! ;)

No comments:

Followers