Pages

28 January 2012

Semangat baru.

22 jan 2012:

best bila dapat tau somebody yang bagi kita dia tue langsung tak mahu ambik tahu.tapi sebenarnya dia bertanya tentang kita dalam diam.means bertanya melalui orang lain.macam 'orang tengah' la gitu.
rasa syukur sgt.saat bahagia akan menjelma jua akhirnya.thanks to you khuzaimi C:

*tutup cerita*

selalu saya dapat tau kes macam nie. ada ramai jugak friends yg dalam diam nak tahu pasal saya; tapi tak berani nak tanya saya directly.kenapa? segan kah?so mereka menggunakan khidmat tak berbayar kawan yg lain,minta tolong tanyakan saya.saya jadi macam.........erk, ada juga orang yang nak ambil tahu pasal aku nie kan.

saya suka.ini lah one of semangat saya untuk hidup.bila teringat balik kata-kata khuzaimi,rasa macam bahagia sangat.kadang tersengih sorang-sorang.haha!

 gambaq nak tunjuk bahawasanya ceq kini bahagia sangat-sangat.bhahahaa


nie masa pi muzium padi ari tue.


No comments:

Followers