Pages

30 June 2012

Luahan hati seorang wanita.

Assalamualaikum semua!
apa khabar? im fineee :)

Pada saat ini saya telah menjangkau usia 25 tahun 2 bulan yang penuh bahagia, duka dan lara. imagine how life has changed. macam tak percaya. tak dapat terima hakikat dah sesuku abad.haha!

di kala umur begini, ramai ler kawan yg nak kawen. congratulation! kepada yg dah ada anak, dan anak pon dah besar congratulation 100x!

saya di sini hanya mau menghabiskan sisa-sisa pepejal  hidup. pi kerja, balik kerja, masak sardin dengan telur. itu lah rutin sehari-hari :') kalau rajin sikit, beli sotong buat sotong goreng tepung. itu lah saja ilmu masakan seciput yang kita tau. selebihnya berserah kepada Allah, tak ada rasa nak belajar memasak buat masa ini.

Alhamdulillah, hidup berseorang agak baik.even tak ada bff, tak ada family di sini, namun masih berupaya untuk bernafas sendiri.syukur alhamdulillah...

ops lupa nak bagitau.lepas makan, saya tengok tv sambil baca novel ramlee awang mursyid, untuk menghilangkan kegalauan di hati.alhamdulillah masih mampu tersenyum, even phone tak bunyi selama beberapa ari. alhamdulillah...alhamdulillah...

terima kasih Allah, alhamdulillah kerna Kau beri penghidupan yang sempurna kepadaku...tiada apa lagi yg layak aku minta.

Jika itu yg terbaik, maka senyapkan diri dan jadi hamba Allah yg baik.itu sahaja yang mampu dilakukan...beginilah hidup sebagai penTAWAKAL abadi!

what makes me stronger now? bangun pagi, tengok beautiful words nie, confirm hati akan tenang. sangat-sangat betul! tak dapat disangkal lagi.

"There's no need to rush, if something is meant to be, it will happen. In the right time, with the right person, for the best reason!"

p/s: terima kasih sudi baca nukilan ini.

No comments:

Followers