Pages

22 November 2010

Kawan-kawan ku ramai yg dah kawen dan nak kawen.

assalamualaikum..hisss...malam2 nie,sambil tengok penerjun malaysia,jari jemari gedik kat keyboard pulak ;)


entah kenapa saya rasa saya demok sangat,kerja makan saja >.<  tapi berat turun 3kg...ke penimbang nie dah nyanyok?haha.wana,pinjam Tanita ko jap :P


hujung tahun nie,banyak betul kenduri kawen..sampai ada 1 blog nie cerita pasal rakyat malaysia hujung tahun je musim mengawan..haha..tapi,time hujung tahun la orang sibuk wat kenduri kan?sebab cuti sekolah.kawan2 ramai yg nak kawen.20hb ari tue,hidayah kawen.4hb dec,tirah kawen.25 dec,tisam pulak.tapi ntah la saya dapat gi ke tak.sebab masa tue,dah ada kat kl.cuti memang cuti sebab kenuri ari sabtu kan.tapi jenuh r tiap kali weekend nak balik kedah kan..tambang bas pegi balik dah rm100.huhu...itu kawan je,tak termasuk saudara-mara.sepupu khuzaimi 18 dec,sepupu saya 4 dec,jiran pon 4 dec jugak.hisss...


kadang2,kenduri banyak tapi 1 pon tak boleh gi ;( sebab confius nak gi mana dulu..hihiii...


kenduri saya bila pulak?ntah la...ramai yg tanya..tapi jangan tanya je,doakan la ek..hihi...kawan2 yg dah kawen,selalu tanya saya bila nak kawen.mcm sronok je kan kawen nie..?tapi,saya nak keje dulu...sebab,nak kawen kan kena pakai duit.huhu...lepas kawen pon nak kena ada duit jugak.cehhh...cakap macam saya nie lelaki pulak kan.tapi itu lah realiti sekarang...pompuan pon kena cari duit.


memang ada orang yg tak kerja tapi dah kawen,tue dah sampai jodoh dia kan...dah direstui family...tak pe la kan.haish..memang berdebar-debar kan menanti saat tue.tak salahkan kalau kita berdebar sekarang,nanti time dah kawen tak merasa dah berdebar bagai..haha...sebab penat yg terlampau,makan nasi kenduri sendiri pon dah tak selera :)


apa pon,jodoh ajal semua di tangan Allah..lagipon muda lagi kan baru 23 (cehh..alasan tak nak ngaku tua).saya nie,tiap kali bangun tido,mesti sakit perut.sakit perut yg bukan nak buang ye...lepas tue,saya tak gosok gigi,terus minum air kosong..ha..baru lega.orang kata,minum air lepas bangun tido (tanpa gosok gigi) boleh awet muda,dan perut pon sihat..jadi amal kan lah ye..
ok lah,bye..salam ;)



4 comments:

cplud miera said...

ida student usim ek? jubah konvo tu fst. ida amek cos ape? biotek ker aktuari ke finantial math?

iDa_MutHiaH said...

biotech..hihiii^^

cplud miera said...

sory ek akk xcam. dh keje ek? wish u the best of luck in ur life!

iDa_MutHiaH said...

x keje lg..tp nk training dah 29hb nie..after 3 bulan,br keje..;)

Followers