Pages

12 November 2010

Studio photo..


hehe :)

sedikit update utk hari nie.nak letak studio photo yg baru semalam encik posmen datang antar.dah sebulan lebih menunggu,3 kali aku call YS photo.actually dah lama gambar siap,tapi depa ingat aku nak gi amek sendiri kat PJ nun...huhu...aku dah bayar postage fee u know..tapi entah depa nie kesilapan teknikal sket,cina tue call aku tgh2 malam just to say sorry n nak confirm kan balik address aku..wawaaa~


mahal tau gambar nie rm150.sebab dia atas kain canvas. boleh basuh dgn air.tahan sampai kiamat..bak kata cina tue la..hihiii...sebab tue mak aku pejam kan mata bayar jugak.kalau ikut aku,aku mmg tak mau nak menghabiskan duit.lagipon,gambar atas stage dah aku bayar rm60.tapi mak aku nak jugak ada gambar satu family..walaupon tak cukup korum..huhu...


dan,dia bagi frame monalisa kat aku..dah siap gantung dah frame tue..hihiii...cantek2..
ok lah ek...esok aku ada mtest.rupanya bukan si adik saja yg asyik apply semua skolah.si kakak pon kalau bleh nak apply semua keje..huhihaaa... :)


bye! ^^


No comments:

Followers