Pages

03 January 2011

Jom cash out duit Nuffnang!

hihi~ about 2 ringgit more to cash out duit nuffnang! best sangat..haha...sori la ek saya nie style kecoh cket..orang lain da banyak kali cash out tapi tak heboh pon kan..tapi saya nie -_-  haha terima saja seadanya..


a big thank to my followers kerana tanpa anda siapa la saya?huhu..dan wat yang jadi silent reader je,thanks jugak! :D walaupun sedar diri nie tak glemer,dan blog pon tak best,tapi syukur sangat,sebab kalau jadi glemer macam artis nanti makin banyak la haters...


tengok contoh awek si khairul fahmi tue,tak pasal2 orang benci sebab dia selalu tulis pasal boyfriend dia dalam blog,padahal before nie tak de pulak orang nak mengata...manusia..manusia...kalau saya jadi dia,mesti skang nie tensen giler..mulut orang kan mana boleh kita tutup.


HAYYAN NAOKI

comeyyy tak bb nie? hihi..sory kak dart,i curi pic bb u :)
sebijik macam muka jepon kan..muka mama dia pon macam jepon..hehe


lahir 25 dec..christmas baby..birthday sama cam my bb khuzaimi :P


alhamdulillah..saya sangat bersyukur sebab khuzaimi dah dapat keje tetap,as a technician..semoga tahun 2011 nie memberi sinar harapan buat kami ...ameen.



2 comments:

Atiqah Adnan said...

hehe bestnye dah boleh cash out.. akak simpan dulu bagi banyak sampai target baru akak keluarkan,..hee

Ruwaida Ridzwan said...

hehe..ooo,cmtue ek..hurmmm nti nak pikir either nk cash out ke nk simpan dlu..hihi^^

Followers