Pages

10 July 2011

getting better now...

apa yang saya nak sebenarnya?


kesian dia tau...ari2 dengar saya membebel.ari2 saya cerita benda sama kat dia.mana ada lelaki lain yang sanggup layan saya kecuali dia.dia je la sudi dengar rungutan-rungutan sejak ada kat KL nie...jadi bersyukur je la kan...


tadi,call dia.semalam dia dinner tau...dekat hotel penang.saya sayang dia sangat-sangat.


terbukti sifat sabar dia.semalam,saya merajuk tau...yer laaa...dia janji nak datang tengok saya tiap bulan,tapi tak ada -___-. yer la kan saya kena faham kereta dia tak sihat.maklum la kereta 3rd hand.plak tue jauh la kan...terpaksa laaa sabar tunggu raya nanti.huhu...rasa macam lambaaat sangat la...


da merajuk mula la mintak putus (konon nyer...) tapi tak de maknanya la...ati masih sayang >.<
tue yang pagi tadi call dia mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki n tanya dia sayang saya tak.dia cakap sayaaaaaaaaaaang sangat.tengok tue mana ada lelaki lain nak bahagiakan saya macam nie.


cumanya dia nie kena tanya dulu sayang ka tak baru dia jawab (hikhik so cute laaa).dia tak reti nak mengekspressi kan feeling dia.


saya pakai cantik-cantik pon,dia tak pandai puji.saya gemok,dia tak perasan.saya kentut,dia tak tutup hidung..hehe.tue tandanya dia lah lelaki yang sanggup terima saya seadanya.yang penting sekarang nie,saya perlu sabar.


mak selalu pesan suruh sabar banyak.mintak doa banyak2.baik mak!

ok chow!


No comments:

Followers