Pages

04 September 2013

Saya sudah sah menjadi seorang isteri.alhamdulillah.

Assalamualaikum!

dah lama tak update kat cnie.bukan takat dah berhabuk, sawang, taik cicak semua ada.adesss -_-!

sori.bz sangat.bulan 8 ialah bulan paling sibuk! dgn nak raya dan nikah! alhamdulillah i'm now officially a wife to Mohamad Khuzaimi Kamarudin :) dengan sekali lafaz! terer tak? :P

layan la beberapa keping gambar ktorg nikah ari tue.kami nikah 3 Syawal, 10 Ogos 2013.

nie gambar dari tab kakak ipar dia.
suka sgt dgn gambar nie sbb dia senyum sampai ke telinga.haha!



nie sekeping gambar from OP. dorang up sekeping gambar nie kat fb.so aku pon saved.

setakat sekarang, dah 3 org tanya design baju nikah aku.

nanti aku update entri baru ttg baju nikah aku ek!

entri nie nak bagitau SAYA DAH JADI ISTERI!

till then! tunggu ek :)


No comments:

Followers